در تابستان 98 با پسرم علیرضا بعد از مدت ها سفری به ایران عزیز داشتیم که سفر خیلی خوبی بود، ولی وقتی به ایران رسیدیم متاسفانه بارها و چمدان هایمان نرسید و در فرودگاه گفتند با تاخیر می رسد البته این اولین باری نبود که از این دست اتفاق ها می افتاد و به دفعات در سفرهايمان پيش آمده بود که چمدانهایمان با خودمان به مقصد نرسیده بود…اما این دفعه ماجرا فرق می کرد,
به شکل اتفاقی با شرکت خسارتگیر آشنا شدم و آنها ما را راهنمایی کردند و مشاوره های لازم رو به ما دادند .
ابتدا باورمان نمی شد که این شرکت در ایران است و خدمات بین المللی به ما می دهد و می تواند حق ما رو بگیرد…بعد از اینکه سایتشون رو مطالعه کردم و چند مرتبه تماس تلفني با اين شركت برقرار کردم، متوجه شدم آنها ابتدای کارپولی دریافت نمی کنند و در آخر کار در صورتي كه پرونده با موفقيت انجام شود، دستمزدشان را از خسارت دريافتي برمیدارند و این بی نظیر بود…و ما اعتماد کردیم و آنها نیز به ما کمک شایانی کردند.

با مشاوره هاي خوبي كه به ما دادند و ما هم مطابق مشاوره هايشان عمل کردیم مداركي كه لازم داشتند را برايشان ارسال كرديم بعد مدتی كه گذشت، از شرکت خسارتگیر با ما تماس گرفتند و گفتند خسارت من و پسرم را گرفتند و برایمان واریز کردند.
چه خبری بهتر از این می توانست ما رو خوشحال کند و خستگی این سفر را کم کند…آرزو می کنم هیچ مسافری تجربه ی بدی در سفر نداشته باشد و اگر خدای نکرده پیش آمد شرکت خسارتگیر از آنها حمایت کند.چون ما سالهاست كه خارج از ايران زندگي مي كنيم معمولا در سفرها و پروازهايمان مشكلات زيادي بوجود مي آمد ولي هيچ وقت پيگيري نمي كرديم و حقمان ضايع مي شد والان خوشحالم كه يك شركت ايراني براي كمك به هموطنان در تمام دنيا بوجود آمده است. ممنون از شرکت خسارتگیر که همه جوره ما را حمایت کردند.
براي خسارتگير آرزوي موفقيت مي كنم.
سامیه

سامیهشغل

در سفری که بعد از مدت ها با خانواده از تورنتو به ایران داشتم اتفاقی افتاد، که در همان ابتدا كام ما را تلخ كرد و در بدو ورود که رسیدیم، در فرودگاه متوجه شدیم یکی از چمدن هایمان جا مانده و نیامده…و با نیامدن آن چمدان واقعا دچار خسارت شدیم … وسایل بچه ها وكلي وسايل بهداشتي و شخصي اوليه، بخشی از سوغاتی ها در این چمدان بود.
این ماجرا را برای یکی از دوستانم تعریف کردم و دوستم شرکت خسارتگیر را به من معرفی کرد و او از تجربه ی خوبی که با شرکت خسارتگیر داشته برام تعریف کرد وگفت براي اولين در ايران چنينن كاري انجام مي دهد خیلی زود کارها را پیگیری می کنند و از ايرلاين(شرکت هوایی)خسارت می گیرند. و نکته ای جالبی که گفت این بود که این شرکت در ابتدا هیچ مبلغی رو دریافت نمی کنند و می تونم خیلی راحت بهشون اعتماد کنم و همچنین گفت می تونم به سایتشون سر بزنم و مشکل پیش آماده را مطرح کنم.
وارد سایت شدم تمام موارد به خوبی توضیح داده شده بود و البته خوندن تجربه ی مسافرین دیگر از خسارتگیر بسیار دلگرم کننده بود . بعد از مطالعه چند تا فرم که لازم بود را پر کردم خیلی سریع از این شرکت با من تماس گرفتند و در مورد سفر باهم صحبت کردیم وبا تیم مشاوره ای قوی که داشتند من را راهنمایی کردند ومن هم طبق صحبت مشاور جلو رفتم .
بعد از مدتی با من تماس گرفتند و مبلغ قابل توجهی را برایم واریز کردند و دستمزد خودشون رو از خسارتی که از ایرلاین(شرکت هوایی) گرفتند کم کردند و خسارتی که در سفر به ما وارد شده بود را جبران کردند.
بسیار این کار و روندشون برایم جالب بود و نکته ی خوب دیگه نوع رفتار کارکنان این شرکت است همگی آموزش دیده و مسلط به کارشان هستند و کاملا به فکرحقوق مسافران خسارت دیده هستند.
ممنون از همه ی کارکنان شرکت محترم خسارتگیر
الهام

الهامشغل

در نوامبر 2019 سفرکاری بین المللی سختی داشتم, سختي سفراز آنجايي شروع شد، كه پرواز اولم تاخیر طولاني داشت، بماند كه كسي پاسخگو نبود.
و بعد از این ماجرا، پرواز کانکشن (پرواز ترانزیت) رو از دست دادم و مجبور شدم شرایط سختی رو در استانبول تحمل کنم و شب تا صبح را در فرودگاه گذراندم بسیار هوا سرد بود و مجبور شدم در فرودگاه شلوغ بمانم و نتونستم خوب بخوابم و حتی سرما هم خوردم وشركت هواپیمایی هیچ گونه پیگیری انجام نداد و این موضوع بیشتر از هرچیزی من را عصباني کرده بود.

با کلی دوندگی و خستگی بالاخره هواپیمایی پرواز دیگری به من داد. ولی ساعتها تاخير در برنامه ی قبلی من ایجاد شده بود …يك روز كاري خیلی زیاد بود… فکر اینکه از برنامه ریزی کلی عقب می مونم و فکر اینکه قرارهای کاری ام چه می شود؟ من را رها نمی کرد…خلاصه مجبور بودم این شرایط رو تحمل کنم چاره اي هم نداشتم و بعد از اینکه سفر سخت و طاقت فرسا تموم شد و به ایران بازگشتمیکی از دوستانم شرکت خسارتگیر رو بهم معرفی کرد و از تجربه ی خوبش از این شرکت گفت با اینکه امیدی نداشتم به سایتشون مراجعه كردم و کمی دربارشون مطالعه کردم و در نهایت تصمیم گرفتم فرم های مربوطه را پر کنم , برام بسیار جالب بود که خیلی زود پیگیری کردند و تماس گرفتند و کمی درباره ی این سفر صحبت کردیم.

بعد از طی کردن مراحل اداری با گذشت 2 ماه از این ماجرا با من تماس گرفتند و خبر خوشحال کننده ای را دادند که توانستند مبلغ مورد نظر رو به عنوان دریافت غرامت پروازم از خطوط هواپیمایی بگیرند …شاید باورتان نشود… این کار برای من بسیار مفید بود چراکه هیچ وقتی نذاشتم و مبلغ خوبی رو دریافت کردم.ممنونم از خسارتگیر و خدماتی که به من داد.من اين شركت را به همه دوستانم معرفي خواهم كرد.
هميشه سربلند باشید
محمد

محمدشغل

من به دلیل کاری که انجام میدم، به آلمان و ایتالیا زیاد سفر میکنم . در یکی از این سفر های اخیر پرواز من کنسل شد. که باعث شد هزینه بیشتری متحمل بشم. با کمک خسارتگیر ، در کمترین زمان ممکن تونستم مبلغی که برای پرواز جدید داده بودم رو دریافت کنم ، به علاوه اینکه خسارتگیر غرامتی هم بابت کنسل شدن پرواز، از خطوط هوایی برای من دریافت کرد.

مشتری شماره یکشغل

سفری از تهران به فرانکفورت داشتم که پرواز یک روز تاخیر داشت . طی تماسی که با خسارتگیر داشتم ، موفق شدم در مدت دوماه خسارتم رو از خطوط هوایی دریافت کنم .